Algemeen
Bestellen
Betalen
Verzending
Annuleren/Herroepen
Retourneren
Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag? Scroll dan naar beneden om te kijken of jouw antwoord ertussen staat.

Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt altijd ons contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice. Je kunt onze klantenservice bereiken op 0251 756 644. Wij zijn bereikbaar van Dinsdag  t/m Zaterdag van 11.00 - 17.00 uur. Ook kun je mailen naar info@bieco.nl.

Hoe waarborgen we jouw privacy en veiligheid?

Jou privacy en veiligheid staan voorop. Wij handelen altijd in overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens. In het privacy statement kan je lezen hoe jou gegevens worden beschermd en gebruikt. Klik privacyverklaring voor de uitgebreide omschrijving van ons privacy beleid. Hieronder de belangrijkste informatie; -Je persoonlijke gegevens zullen nooit verkocht of gedeeld worden met derden.

-Je persoonlijke gegevens worden veilig opgeslagen in een database die niet publiekelijk toegankelijk is

.-Alle transactiegegevens worden versleuteld over het internet gestuurd.

-Wij gebruiken je e-mailadres om je bestelling te kunnen voltooien.

Alleen met jou toestemming sturen wij promotie emails, aanbiedingen en nieuwsbrieven.

Hoe waarborgen we beveiligd internet tijdens het betalen?

Tijdens betalingen is de internetverbinding tussen jou en ons beveiligd met behulp van de zogenaamde SSL-sleutel. Je herkent deze verbinding door het slotje in je browser balk.

Hoe waarborgen we de beveiliging van je persoonsgegevens?

De gegevens die je op onze website achterlaat zullen we alleen gebruiken voor het verwerken van je bestelling. Je persoonlijke gegevens worden ten alle tijde beschermd en vertrouwelijk gehouden.

Er is iets mis gegaan met de bestelling

Maakt u zich geen zorgen als er iets mis gegaan is met uw bestelling. Neem contact met ons op via onze contactpagina en stel uw vraag. Vaak nemen wij zelf al contact met u op. We kijken of de bestelling en eventueel de betaling bij ons is binnen gekomen en spreken verder met u af.

U heeft een spoedbestelling

Indien u producten met spoed nodig hebt, verzoeken wij u altijd telefonisch contact met ons op te nemen. Wij kunnen dan direct zien wat de voorraadstatus is en u eventueel een snellere verzendwijze aanbieden.

Wat is de levertijd?

Maandag tot en met vrijdag vóór 16:00 uur besteld (exclusief feestdagen) worden dezelfde dag verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling de volgende dag bezorgd. Het kan altijd zijn dat er uitloop is. Dit laten wij aan je weten. Natuurlijk streven we er naar om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Op zaterdag vóór 14:00 besteld, dinsdag in huis.

Worden er verzendkosten gerekend?

Bestellingen worden binnen Nederland verzonden met PostNL-tarief.

Hoe weet ik of mijn bestelling is afgerond?

Je krijgt van ons een bevestiging op je email-adres met Track & trace-code. Zo kan je op ieder moment van de dag zien waar jou bestelling zich bevindt. Mocht je deze email niet ontvangen, kijk even in je spam mail. Anders staan we graag voor je klaar om je verder te helpen. Neem even contact met ons op via info@bieco.nl

Wat als blijkt dat mijn maat er niet meer is?

Het kan zijn dat een maat is uitverkocht . Stuur ons een email en wij zullen contact opnemen om je te informeren over levertijden.

Hoe werkt het bestel proces?

Je kan in een aantal eenvoudige stappen bij ons bestellen.

1. Op de overzichtspagina ga je met je muis naar het product en klikt op de maat die je wilt bestellen.

2. Nu kom je op de productpagina: Je kan altijd nog je maat aanpassen. Mocht je de maat niet zeker weten? Gebruik de BeSized plug-in om je juiste maat te vinden.

3. Ben je zover? Klik ‘In winkelmand’ en je wordt doorgestuurd naar de betaal pagina.

4. Vul je gegevens en in selecteer een betaaloptie. Uiteraard is het mogelijk om verder te winkelen.
Heb je alles? Ga dan akkoord met onze algemene voorwaarden.

5. Bevestig je bestelling.

6. Betaal je bestelling en je bent klaar. Je krijgt een factuur per email en wij gaan voor je aan de slag.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op bieco.nl kun je veilig en gemakkelijk betalen. Jouw online veiligheid is voor ons een serieuze zaak. Zowel persoonlijke als betaalinformatie is veilig bij ons. Er worden geen gegevens verstuurd zonder versleuteling.

Betaalmogelijkheden

iDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, makkelijk en veilig online je aankopen afrekenen. Meer informatie over iDEAL vindt je op www.ideal.nl

Creditcard
Het is mogelijk om je aankopen af te rekenen met Mastercard. Je Creditcard gegevens worden uiteraard versleuteld verstuurd en niet door ons bewaard.

Bancontact
Voor onze consumenten in België bieden wij Bancontact aan.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op bieco.nl kun je veilig en gemakkelijk betalen. Jouw online veiligheid is voor ons een serieuze zaak. Zowel persoonlijke als betaalinformatie is veilig bij ons. Er worden geen gegevens verstuurd zonder versleuteling.

Betaalmogelijkheden

iDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, makkelijk en veilig online je aankopen afrekenen. Meer informatie over iDEAL vindt je op www.ideal.nl

Creditcard
Het is mogelijk om je aankopen af te rekenen met Mastercard. Je Creditcard gegevens worden uiteraard versleuteld verstuurd en niet door ons bewaard.

Bancontact
Voor onze consumenten in België bieden wij Bancontact aan.

Uw bestelling volgen

Het is op meerdere manieren mogelijk om uw bestelling te volgen. U kunt inloggen om uw bestelling te bekijken en te volgen. Log in met uw emailadres en uw eigen password. U wordt ook op de hoogte gehouden via email. Kunt u uw emails niet vinden of heeft u andere vragen over de status van de bestelling? Neem dan contact op via onze contactpagina.

Wat kan ik doen als mijn bestelling niet is geleverd?

Stuur een email naar info@bieco.nl of bel naar 0251 756 644 en uiteraard lossen wij dit zo snel mogelijk voor je op!

Kan je je bestelling ook afhalen?

Naast het laten bezorgen van je pakketje, kan je ook je bestelling, uiteraard kosteloos, ophalen in onze winkel:

Castricum
Torenstraat 2d
1901 ED Castricum
Noord-Holland
Nederland

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je een email met een Track & Trace nummer waarmee je je pakketje kan volgen.

Wat is de levertijd?

Maandag tot en met vrijdag vóór 16:00 uur besteld (exclusief feestdagen) worden dezelfde dag verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling de volgende dag bezorgd. Het kan altijd zijn dat er uitloop is. Dit laten wij aan je weten. Natuurlijk streven we er naar om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Op zaterdag vóór 14:00 besteld, dinsdag in huis.

Worden er verzendkosten gerekend?

Bestellingen worden binnen Nederland verzonden met PostNL-tarief.

Er is iets mis gegaan met de bestelling

Maakt u zich geen zorgen als er iets mis gegaan is met uw bestelling. Neem contact met ons op via onze contactpagina en stel uw vraag. Vaak nemen wij zelf al contact met u op. We kijken of de bestelling en eventueel de betaling bij ons is binnen gekomen en spreken verder met u af.

Hoe kan ik een klacht kenbaar maken?

Al onze producten worden met de grootst mogelijke zorg en aandacht gemaakt.
Mocht je een klacht hebben over een besteld product dan kan je een email sturen naar info@bieco.nl of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 0251 756 644.

Wij zullen zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 2 werkdagen) telefonisch of via de email inhoudelijk op de klacht reageren. Zie onze Algemene voorwaarden voor meer informatie over onze klachtafhandeling.

Uiteraard zullen we voor een oplossing zorgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren/herroepen?

Je hebt het recht om binnen 7 dagen na ontvangst van het artikel zonder opgaaf van reden de overeenkomst te ontbinden. Daarna heb je nog 2 dagen de tijd om je artikel(en), ongebruikt en voorzien van alle hangtags en originele attributen, terug te sturen.

Je kunt je herroeping kenbaar maken door ons een email te sturen of het herroepingsformulier in vullen en mee te sturen.

Wanneer word ik terugbetaald?

Na ontvangst van een artikel in nieuwstaat met alle aangehechte labels, zullen we je retour binnen twee werkdagen verwerken.

Uiterlijk binnen twee weken na ontvangst zullen wij het bedrag terugstorten op je, bij ons bekende, bankrekening.

Is retourneren gratis?

Ja/nee, je kunt de bestelde artikelen alleen gratis naar ons retourneren, als het retour zenden aan Bieco is te wijten.
zo niet dan zijn de verzendkosten en retour kosten voor rekening van de klant.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Je kan je aankopen ongebruikt, met de originele labels aangehecht aan de producten en in de originele verpakking retourneren binnen 30 dagen na levering. Natuurlijk mag je de producten wel passen. Om het voor ieder makkelijk te maken kan je niet ruilen maar krijg je het aankoopbedrag, mits voldaan aan de retourvoorwaarden, na ontvangst van de retourzending via dezelfde betaalmethode terug via onze betaalprovider. Wij streven er naar om het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op je rekening te storten. Restitutie via creditcard zal langere tijd duren, ga uit van 10 tot 14 werkdagen.

Je kan een retournering aanmelden via info@bieco.nl of via ons online retourportaal. Bij een bestelling krijg je een formulier meegeleverd waar uitgebreid de retourprocedure staat beschreven.

Mocht je hier toch niet uit komen, dan staan onze medewerkers uiteraard voor je klaar om je vragen te beantwoorden.